Nová zbraň v předvolebním boji - tvůrčí psaní
Z iniciativy středočeské MKD a ve spolupráci s Evropskou Akademií pro demokracii se v sobotu 16. června konal výtečný workshop s nepříliš lákavým názvem Politik, jeho propagace a psané slovo.

Účastníků kurzu sice nebylo mnoho, to však nabízelo o to více prostoru předvést své komunikační a literární dovednosti v politicko – mediálním prostoru nejen na sociálních sítích. A i když zní předchozí věta děsivě, vězte, že to byla pomalu stejná zábava jako na akcích pořádaných MKD Vysočina.

Za několik hodin tvrdé práce jsme se v Paláci Charitas zvládli seznámit s různými druhy médií a možnostmi jejich adekvátního využití. Spořádat množství výborných koláčků, zatweetovat si na účet Tomia Okamury, pohanět několik blogů českých politiků a následně to zapít teplým pivem v čínské restauraci. A to mluvíme jen o dopoledni. Po obědě se pokračovalo ve stejném tempu. Komunikace s médii, velké focení, propagace politika, další nášup koláčků nebo motivační texty pro potencionální členy MKD. A mnoho a mnoho dalšího, ale tím vás nechci nudit, neboť to je prý typický nešvar většiny politiků.

Na závěr ještě několik smělých vět o tom, že věřím, jak byl workshop přínosem a skvělou příležitostí do budoucích dní, jak rozčeřit stojaté vody šedivých politických blogů a článků. Jak uchopit do správných rukou Facebook a začít zde třeba právě u skupiny MKD, aby se z ní časem nestala jen sebepropagace několika grafomanů (jsou snad mé obavy liché?). A v neposlední řadě, jak smysluplně využít síly nové generace médií například v nadcházejících volbách.

Takže: kdo si založí účet na Twitteru?